1

O Adam / Platonik Aşkım

O Adam / Platonik Aşkım

Her gün sabah,akşam
Hayat koşusu yaptığım otobüste
Rastladığım / rastlamaz olsaydım
Yüzene aşina olduğum o adamla
Geldik göz göze günün birinde
Gözü gözüme değdi sandım
O güzel yüzünden sıcacık bir tebessüm
Yayıldı benden yana
Isınıverdi içim, kanat çırptı sihirli aşk meleği
Zıvanadan çıktı yüreğim,gümbür gümbür
Bulandı yüzüm pembenin tonlarına
Şahlandı masum duygularım
Biraz utangaç tebessümüm
Aynı sıcaklıkta belki de daha sıcak
Beklerken cevabi tebessüm
O da ne anlayamadım
Arka koltukta oturan zayıf esmer kadın
Kalktı el sallayarak ayağa
Güzel değildi çirkin bile denebilirdi
Hatta geçkinceydi yaşı
Birkaç yaş fazlaydı,eminim benden
Tokalaşıp kucaklaştılar
Bir buse kondurdu o esmer kadının yanağına
Pekte masum buse değildi hani
Yıkıldım,dünyam karardı
Döndü başım bir an
Oldu süpürgeli cadı aşk meleği
Gözü gözüme değdi sandım
Bana uçurdu sandım tebessümden alevi
Fark edilmekti dileğim uzun zamandır
Nihayet fark etti dedim sevinçle
Gözleri bana güldü
Açılmaya hazır kolları
Sandım alacak sinesine
Ne çok yanılmışım
Kaldı kursağımda sevincim, aşkım
Güzel bile değildi ki fark edilen
Fark edilen olmadığıma
Üzgünüm platonik aşkım üzgünüm
Yine de benim olsun yaşamındaki hüzünler
Bakma çirkin dediğime
Esmer güzeli, ince, narin
Sar candan kollarınla
Mutlu ol sen yine de

07/12/1985

Meral Yağcıoğlu

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog