1

Ask 'platonik'


Ask 'platonik'

Günlerden pazartesi.
Bir parkta.
Sabah saat On`da.
Herkes isinde gücünde.
Ben yine seninle,
Hayaller ülkesinde.

Bugün zengin bir adam oluyorum..
Cüzdanimda limitsiz kredi kartlari.
Bankada tonlarca para.
Ben üstü acik spor bir arabada.
Bütün kizlar beni kovalamada.
Sonra sen cikiyorsun karsima.
Ilk görüste ask..
Bakmiyorsun hic bana.
Cünkü en nefret ettigin sey para.
Sana daha da bayiliyorum.
Ne yapiyorum ne ediyorum,
Sana kavusamiyorum...

Karar verdim.
Yarin yine ayni saatte buradayim.
Ama bu kez karsina,
Fakir bir adam olarak cikacagim.

Akin Bolattekin

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog