1

Yarım Kalacak Aşk(Platonik Aşk)

Yarım Kalacak Aşk(Platonik Aşk)

Geçmiş hayatımın tozlu raflarından çıkardım seni
Nerden tanıyordum,nerden bulmuştum izini
Kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu
Yolun yarısında kalacağımı bile bile
Gene geleceğime mahkum olacağımı bile bile
Aşık olmuştum galiba...

İlk defa kalbimin derinliklerinde yer yerinden oynamıştı
İlk defa böyle soğuk soğuk terlemiştim
Neler oluyor bana?
Delikanlı yüreğim yerlere mi düştü?
Yaralandım,karalandım kahpeler üzerime üşüştü
Gel çıkar beni bu karanlıktan sonsuz aydınlığına
Sana bakmaya,koklamaya doyamıyorum
Seni senden çok sevmeye kıyamıyorum...

Sana olan aşkımın geriye kalmış yüzyılında
Yarım kalacağını,benim olmayacağını bile bile
Ey kalbimin en uç noktasındakine
Aşığım,deli gibi seviyorum seni...
Bekliyorum seni...

Yaşar Danışman

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog