1

İsmi Dilekmiş

İsmi Dilekmiş

arada sırada bende saçmalayabilirim
herkes gibi buna hakkım var
dokunulmazlığın yok ya seni suçlayabilirim
benim de haysiyetim bir gururum var

arkamdan konuşupta çıldırtma beni
ne söyleyeceksen gel yüzüme söyle
bir gün kırıpta incittim mi seni?
senin bu yaptığın olmuyor böyle

çirkin mişim ben falanmış filanmış
ona söylediğim herşey yalanmış
ben köleymişim o da sultanmış
nerden uydurdun bunları böyle?

neymiş efendim tipi değilmişim
kendilerine ben elektrik verememişim
bir yumruk çakarsam ağzında kalmaz dişin
eller gibi hanım ol akıllı ol şöyle

nerden çattım buna ayaklı gazete
bana kuş demiş hem de kafeste
gürle bakalım yağmasanda es de
bu havaların beni bozuyor böyle

şuna bakın hele ismi dilekmiş
hanımefendi çok cesur yürekmiş
rüzgarından beni nezle edermiş
yaklaşma sakın ben iyiyim böyle

Aşkına Sevda

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog