1

Sarıldım Aşkına Sevda

Sarıldım

hasretinin hakim olduğu gecelerde
ben senli düşlerime sarıldım
seni eşimin dostumun yerdiği yerde
kulaklarımda çınlayan sözlerine sarıldım

ne sitem ettim sana ne de beddua
seninle bir ömürdü en güzel rüya
olmaz dediler olur dedin ya
kaybetmekten kortuğum umutlarıma sarıldım

içimde bir yangın içimde bir har
ne yağmur söndürür ne de yağan kar
herkese söyleyeceğim bir çift sözüm var
karım olacak dedim dualara sarıldım

gözlerimden eksilmiyor artık yaşlar
vakti gelmeden başımda ağardı saçlar
halimi gören herkes beni suçlar
susun dedim sessizliğe sarıldım

her daim bir yanım hep eksik
biz seninle birlikte kadere küstük
eller gibi eskitemez miydik bir yastık
bak yine buz gibi yorgana sarıldım

Aşkına Sevda

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog