1

Ben De Sen Kalmadı

Ben De Sen Kalmadı

bunca olan bitenden sonra
sana söylecek sözüm kalmadı
başımdan gönlümden yüzümden sonra
sana yakılacak özüm kalmadı

ömrümden paha biçtim tüm umutlara
mevsimlerden hasretim baharlara yazlara
çok geç artık tüm mutluluklara
sana sunacağım huzur kalmadı

gölgemde seni gizlesede bu aşk illeti
en büyük zulümdü hasretinin külfeti
acılar çektim zor oldu bitti
senden çekeceğim çilem kalmadı

hasret bıraktın dost gülüşüne
özlem duyarım her an yaz güneşine
sabır denen muammanın son kez leşine
gururla sıkacağım kurşun kalmadı

resimlerini gözümü kırpmadan yırttım
yazdığın bir kaç satırı öfkemden yaktım
hayallerimi kainatın boşluğuna saldım
bende nefretten başka birşey kalmadı

beddua etmiyorum sanma ilendim
yıllar boyu senin kulun kölendim
herşeye rağmen seni delice sevendim
sana ayrılacak zaman kalmadı

görmen gerekmez duymanda yeter
bu sevda malesef burada biter
unutma herşey dilekte değil yürekte biter
özleyip sevmek için bende sen kalmadı

Aşkına Sevda

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog