1

Allahım Sesimi Yarime Duyur

Allahım Sesimi Yarime Duyur

sabah olmayı unuttu bu gece
hangi köşeye saklandı huzur
karanlık üstümde yüreğimde işkence
allahım sesimi yarime duyur

yaşamaktan kolay geliyor ölmesi
fallara kaldı onun geri dönmesi
kulaklarımda çınlıyor o mahmur sesi
allahım sesimi yarime duyur

aşkın azabından kan kusar oldum
başımı duvarlara vurup saçımı yoldum
sana çözülecek en basit zordum
allahım sesimi yarime duyur

beni bi gece düşünde görsün
seni seviyorum dedi sözünde dursun
başkasına bakarsam gözüm kör olsun
allahım sesimi yarime duyur

hesaba çeker kader hiç utanmadan
ismini söylerim gülüm hiç yorulmadan
bedenimden bu can alınmadan
allahım sesimi yarime duyur

Aşkına Sevda

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog