1

Platonik Aşk


Platonik Aşk
Nasıl mutlu oluyorum, bir bilsen,
Sesini duyduğumda...
Nasıl atıyor kalbim, anlatamam..
Bir sıcaklık basıyor içime birden,
Heyacanlanıyorum...

Hele gördüğümde, o gül yüzünü,
İçimde fırtınalar kopuyor..
Birde gülmüyormu, gözlerinin içi,
Kendimden geçiyorum...

Elimi sıkıp öptüğünde, yanaklarımdan,
Kan beynime çıkıyor..
Hele sarıldığında, sımsıkı,
Bir tuhaf oluyorum...

Neşe dolu birkaç saat,
Su gibi akıp gidiyor birlikteyken,
Çok mutlu oluyorum,
Geldiğin gibi, gidiyorsun ya yine,
Kahroluyorum...

Yapacak bir şey yok, çaresizim çaresiz...
Seni kaybederim diye, sırrımı saklıyorum...
Öyle masumsun ki, duygularımdan habersiz,
Seni çok, ama çok seviyorum...

Halim AKIN
20 Temmuz 2009 14.47- İZMİR

Halim Akın
Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog