1

Alfabetik ve Platonik Aşk

Alfabetik ve Platonik Aşk

Aşık oldum sana,
Beni sevmesende sen.

Cellatmıydın sen bana,
Çıkartılan birden karşıma
Darağacına giden yolda,
Ellerimi bağlamak için bekleyen.

yada

Floresan ışığa çarpan
Gerizekalı bir kelebekmiyim.

'Ğ',işte bu benim,
Hiçbir kelimenin ilk harfi olamıyacağım çünkü.

Isıtamıycakta hiç bir beden beni,
İliklerimi donduracak o soğuktan.

Jiletle çizecem bileğime,
Kazıycam aslında resmen
Lazımmış gibi;
Merhametsiz oluşunu...,
Nedeninide bilmeden.

Oyun olsaydı keşke bunlar,
Ölüm yokki ama hiç bir oyunda.

Patlamak üzere olan bir
Revolver dayadım
Sağ
Şakağıma,
Tetiği çekemiyeceğimide bilsemde.

Uykuda olsaydım keşke,
Üzerimide bastırsaydın yastığı
Valizini hazırlayıp,
Yola çıkmadan önce;
Zalimce...

Orçun Serhat Güngör

Filmi Paylaş,Beğen :

Yorum Gönder

 
Support : Ahmet Şahin Tarafından Hazırlanmıştır | İLetişim | Pcmerkez
Copyright © 2011. TR SİNEMALAR ONLİNE FİLM İZLE - All Rights Reserved
Temayı Hazırlayıp Editleyen Pcmerkez Published by İLetişim
Proudly powered by Temayı Kullanan Blog